Hjælp og Kontakt
Ønsker du hjælp? Ofte stillede spørgsmål og svar er den hurtigste måde at få hjælp på. Her kan du spore din pakke, få mere information om leverings- og betalingsmetoder og registrere en returnering. Du finder også svar på mange andre emner.
Vores returpolitik giver dig mulighed for gratis at returnere dine nye produkter.
OBS: Der tilbydes én gratis returlabel pr. ordre - også under udsalg og tilbud.
Gratis retur tilbydes for følgende lande :
Émirats Arabes Unis,Belgien,Frankrig,Tyskland,Spanien,Italien,Luxembourg,Holland,Østrig,Polen,Danmark,Tjekkiet,États-Unis,Japon,Sverige,Canada,Forenede Kongerige
Anmod om returnering :
Du kan returnere din ubrugte vare/varer inden for 30 dage. Gå til Min Konto og klik på
Returvarer
- Klik på den pågældende ordre*
- Klik på den eller de produkter som du ønsker at returnere
- Klik herefter på enten: Tilgodehavende, ombytning eller tilbagebetaling
- Når anmodningen er registreret, er din returlabel og følgeseddel klar til at udskrive nederst på siden
** Hvis ordren ikke længere er tilgængelig, respekterer du ikke returbetingelserne om retur inden for 30 dage.*
Gør din pakke klar til afsendelse :
- Læg følgesedlen i din pakke (så vi ved, hvem og hvor pakken kommer fra)
- Din vare skal returneres i dens originale emballage og eventuelle modtagne gaver skal sendes med
- Påsæt den UPS label som du printer via Min Konto
- Klik her for at finde et UPS afleveringssted
- Hvis du ønsker at returnere et produkt efter 30 dage fra du har modtaget din pakke, bedes du sende det til følgende adresse :
JCR EKOI
1090 Avenue des Lions
PARC D’ACTIVITÉ DU CAPITOU PRODUCTION
83600 Fréjus
France
Når vi har modtaget din pakke, kontrollerer vi den og refunderer eller opretter et tilgodehavende inden for ca. 5 dage
Hvis du har anmodet om tilbagebetaling vil beløbet blive indsat på den konto, som du betalte fra - der kan gå 2-3 hverdage.
Har du valgt at betale over flere gange, vil du få dit indbetalte beløb retur.
Vores returpolitik giver dig mulighed for gratis* at returnere dine nye produkter - (ikke brugt eller vasket) med en følgeseddel vedlagt og i deres originale emballage, inden for 14 dage
En vare, som er prøvet på for at tjekke størrelsen, anses ikke for at være slidt/brugt. Vi forbeholder os ret til at nægte at modtage en returvare, hvis den er beskadiget eller den af hygiejniske årsager ikke er returværdig. Ved returnering i u-original emballage gives ikke penge retur men et tilgodehavende.
Hvis du ønsker pengene refunderet, skal eventuelle gaver, der fulgte med produkterne, også returneres.
I tilfælde af returnering skal de gaver, der fulgte med produkterne, også returneres (findes på fakturaer og ordrehistorik). Personlige genstande er ikke inkluderet
For hjelme med styrtsensor skal du sætte sensoren på EFTER at have prøvet hjelmen. Når den først er limet, kan returneringen ikke accepteres.
Det er ikke tilladt at hæfte en faktura på selve emballagen, der indeholder det eller de produkter, der skal returneres (risiko for skade på produktet og den originale emballage)
Ved returnering af cykelsko må disse ikke være mærket/brugte, hverken indvendigt eller udvendigt (ved at gå på en slibende overflade)
* OBS: Der tilbydes én gratis returlabel pr. ordre - også under udsalg og tilbud.
Gratis retur tilbydes for følgende lande :
Émirats Arabes Unis,Belgien,Frankrig,Tyskland,Spanien,Italien,Luxembourg,Holland,Østrig,Polen,Danmark,Tjekkiet,États-Unis,Japon,Sverige,Canada,Forenede Kongerige
Først beder vi dig tjekke trackingen, her kan du se, om vi har modtaget din pakke
Hvis dette er tilfældet, vil der inden for ca. 5 dage blive foretaget en tilbagebetaling, indsat et tilgodehavende eller foretaget en ombytning
Frankrig
Hjemme


Pakkeshop



Belgien
Hjemme


Pakkeshop



Allemagne
Hjemme


Pakkeshop


Autriche
Hjemme


Pakkeshop


Espagne
Hjemme


Pakkeshop


Italie
Hjemme


Pakkeshop



Pays-Bas
Hjemme


Pakkeshop



Luxembourg
Hjemme


Pakkeshop


Suisse
Hjemme

Pakkeshop

Pologne
Hjemme


Pakkeshop

Danemark
Hjemme


Pakkeshop

République Tchèque & Slovaquie
Tjekkiet / Slovakiet
Hjemme


Pakkeshop


Croatie
Hjemme

Pakkeshop

Finlande
Hjemme

Pakkeshop

Suède
Hjemme


Pakkeshop


Royaume-Uni
Forenede Kongerige / Irland
Hjemme

Pakkeshop

If the customer refuses to pay and/or ask for return of the pack, Ekoi will deduct those fees from the order refund.
For more precisions, please check on the UK Government site or with your local customs office.
Portugal
Hjemme

Pakkeshop

Europe
Grèce / Roumanie / Lettonie / Macédoine / Hongrie / Monténégro / Slovenien / Bulgarie
Hjemme

Monaco
Hjemme

Norvège
Hjemme

Dom-Tom / Zone1
Guadeloupe / Martinique / Réunion, Île de la
Hjemme

Dom-Tom / Zone2
Mayotte / Nouvelle-Calédonie / Guyane Française / Polynésie Française
Hjemme

Etats-unis
Hjemme


Canada
Hjemme


Australie
Hjemme


Nouvelle Zélande
Hjemme

Émirats Arabes Unis
Hjemme

Japon
Hjemme


Amérique du Nord
Hjemme

Amérique du Sud
Bolivie / Argentine / Chili
Hjemme

Asie
Singapour / Corée du Sud / Israël / Géorgie / Indonésie / Malaisie / Philippines / Vietnam
Hjemme

Amérique Centrale
Dominica / Guam / Panama / Porto Rico / Saint-Barthélemy / Saint-Pierre-et-Miquelon
Hjemme

Bestillinger, der er placeret før kl. 12, behandles senest næste dag (eks. week-end og helligdage)
For design-selv produkter kan behandlingstiden variere fra 3 til 5 arbejdsdage
Så snart din bestilling forlader vores lager, er leveringstiden generelt fra 1-5 dage alt efter hvilken fragt metode du vælger.
Så snart din ordre forlader vores lager, sender vi dig en bekræftelse pr. mail med et link, der giver dig mulighed for at spore din pakke.
Hvis du ikke modtager beskeden et par dage efter at du har afgivet din ordre, skal du kontrollere din spam-mail.
Når du har modtaget dit tracking nr. kan du gå på DHL eller UPS´s hjemmeside og følge din pakke :
UPS
Du kan også følge din pakke fra
din ordrehistorik.
Klik på ordrenr. fra din nyeste bestilling
Følg din ordre trin for trin, klik på linket, så du kan følge ordren på DHL/UPS´s hjemmeside.
Er din pakke markeret som leveret men du har endnu ikke modtaget den :
- Tjek i din postkasse. Hvis du ikke har været hjemme ved leveringen, bør DHL/UPS have lagt en seddel til dig
- Hvis levering ikke kunne finde sted hjemme eller hos den valgte pakkeshop, kan din pakke være leveret til en anden pakkeshop
Du har mulighed for at få levering til din bolig, arbejdsplads eller til en pakke-shop.
For flere detaljer om mulige leveringsmetoder, se venligst afsnittet Levering.
Hvis levering ikke kan finde sted hjemme hos dig, på din arbejdsplads eller til den valgte pakke-shop, kan din pakke blive omdirigeret til den nærmeste pakke-shop. Transportøren vil informere dig direkte.
Udover at tilbyde levering til hjemmet, kan du også vælge levering til en pakke-shop
Find den nærmest pakke-shop :
- UPS
Godt at vide :
Din pakke kan afhentes i pakke-shoppen af en anden person end dig selv
Denne person skal medbringe eget ID eller kørekort samt modtagerens ID.
Din pakke vil normalt blive opbevaret i 10 arbejdsdage efter leveringen
Din pakke kan afhentes af andre end dig selv
Denne person skal medbringe eget ID eller kørekort samt modtagerens ID.
Hvis du har valgt levering til hjemmet med DHL eller UPS og du er fraværende på leveringstidspunktet, vil DHL/UPS lægge en seddel i din postkasse så I kan planlægge en ny levering
Alternativt kan din pakke overføres til en pakke-shop tæt på dit hjem
Hvis du har valgt levering til en pakke-shop, opbevares din pakke normalt i 10 arbejdsdage efter levering
Når din bestilling er godkendt, kan vi som hovedregel ikke ændre leveringsadressen
Hvis du meget hurtigt efter bestillingen ringer til os, vi vil prøve om vi kan nå at foretage ændringen
Der kan ikke foretages nogen ændring af adresse, når din ordre først har forladt vores lager. Du kan ringe til os og bede os annullere din ordre og få pengene retur og derefter gen-placere en ordre med den ønskede adresse
Søgemaskinen, kategorier og filtre gør det nemt for dig at finde det produkt, du har brug for
For hvert produkt finder du info med indhold udviklet af vores tekniske eksperter :
billeder, detaljerede beskrivelser (det bedste ved produktet, brug, egenskaber, sammensætning osv.)
De anmeldelser, der er skrevet af andre kunder kan også være med til at hjælpe dig :
så du bedre kan finde frem til lige dét produkt, du mangler...
Der findes en størrelsesguide for hvert produkt :
Der er ingen universel størrelsesguide, hver model har et specifikt snit, forskellige materialer og stoffer.
Når du handler, skal du kontrollere størrelsesguiden på produktet - husk dog, at det kun er en guide !
Ja, alle produkter på Ekoi´s hjemmeside er tilgængelige :
Lageret opdateres mange gange dagligt
Hvis en vare er forudbestilt, vil den forventede leveringsdato være tydeligt angivet.
Når du tilføjer et produkt i din kurv, bliver det ikke reserverer til dig.
Det ønskede produkt tildeles, når din ordre er bekræftet og når du har modtaget en bekræftende mail for denne ordre.
Produkterne i din kurv afspejler altid den aktuelle pris. Bemærk, at denne pris kan afvige fra prisen på produktet, da du placerede den i din kurv.
Nej. Alle Ekoi produkter er synlige på hjemmesiden
Nej. Den ønskede vare er tilgængelig når din ordre er bekræftet og når du har modtaget en bekræftende mail for denne ordre.
Det er derfor bedst at bestille din vare med det samme
Ja. Du skal blot bruge funktionen \\\"Meddel mig via mail om dens tilgængelighed\\\" på produkt-siden.
For hvert produkt finder du info udviklet af vores tekniske eksperter, herunder vedligeholdelsestips i vaskeafsnittet.
Ekoï tilbyder dig forskellige betalingsmuligheder. Alle disse er sikre og uden ekstra omkostninger :
- Betalingskort (Visa, MasterCard...)
- PayPal
{{multiPayment}}
Et tilgodehavende opnås generelt efter en returnering af et produkt og kan bruges i 1 år fra datoen for oprettelsen
Det vil være tilgængelig i kurven
Når du bruger dit tilgodehavende, og det er større end det samlede beløb på din nye ordre (inkl. fragt) vil det resterende beløb efter denne ordre være tilgængeligt for en fremtidig ordre
Hvis dit tilgodehavende er mindre end det samlede beløb på din nye ordre (inkl. fragt) kan du placere en ordre ved at betale det resterende beløbet med kreditkort eller PayPal
Hvis betalingen for din ordre afvises, kommer det ikke fra vores hjemmeside men fra din bank
Vi råder dig til at kontakte din bank for at være i stand til at fjerne blokering af eventuelle begrænsninger på dit kort
Betalinger er underlagt verifikation med 3DS-systemer (Visa og Mastercard). Kort, der ikke er udstyret med dette system, kan afvises.
Betalinger foretaget på Ekoi´s hjemmeside er 100% sikre.
EKOI er stiftet af Jean Christophe Rattel i 2001 og blev hurtigt en stor aktør på det europæiske marked for cykeludstyr
Allerede i begyndelsen af sin karriere i cykelverdenen havde JC Rattel en ægte passion for smukt udstyr og stor interesse for cykling på alle plan.
Det er gennem sponsering og partnerskab med de bedste professionelle teams og atleter, at de mange innovationer af Ekoi-mærket bliver født
Som pioneer for direkte salg på Internettet, kan EKOI ved at eliminere mellemhandlere, tilbyde produkter med utrolig værdi for pengene - generelt 30% til 40% billigere end konkurrenterne. Dette er en logisk og vigtig strategi for at gøre cykling mere tilgængelig eller under alle omstændigheder billigere
Vores kontorer og lager er i Frankrig, i Fréjus.
Ekoi har 3 butikker :
EKOI Concept Store i Fréjus, Frankrig
EKOI Mont Ventoux, Beduin, Frankrig
EKOI i Italien
For yderligere info, se her
Showroom
Ordrene afsendes fra Frankrig: Inden for EU er ordrer inklusive moms og er ikke underlagt told- og importomkostninger
Ordrer, der leveres uden for EU (inklusive oversøiske Frankrig), faktureres eksklusiv moms og kan være underlagt told og importafgifter
Vores produkter er udviklet i Frankrig i tæt samarbejde med professionelle atleter
Langt de fleste produkter er hovedsageligt fremstillet i Europa af ekspertproducenter
Contact presse : [email protected]
Hos Ekoï garanterer vi kvalitetsprodukter. Alle produkter (hjelme, tekstiler, briller, sko og tilbehør) har en lovlig garantiperiode på 2 år (24 måneder)
Garantien gælder, når et produkt viser sig at være defekt på grund af en fremstillingsfejl
Kontakt os og forklar det problem, du har, og under hvilke omstændigheder det opstod. Husk at medsende fotos og oplyse os dit ordrenummer
Vores team vil vende tilbage til dig så hurtigt som muligt for at svare på dine spørgsmål
Skriv gerne til os :

